W roku szkolnym 2023/2024 świetlica szkolna czynna jest
w godz.: 6.30 – 16.30
Wychowawcy świetlicy szkolnej:
mgr Katarzyna Doroz
mgr Justyna Kowalska - Hermanowicz
mgr Iwona Kosoń
mgr Wioletta Domachowska - Macek
mgr Anna Łągiewka
mgr Magdalena Wierzbik
mgr Elżbieta Ratajczyk - Gajda
mgr Łukasz Gajda
mgr Elżbieta Borówka - kierownik świetlicy
W roku szkolnym 2022/2023 świetlica szkolna czynna jest
w godz.: 6.30 – 16.30
Wychowawcy świetlicy szkolnej:
mgr Katarzyna Doroz
mgr Justyna Kowalska - Hermanowicz
mgr Iwona Kosoń
mgr Elżbieta Borówka - kierownik świetlicy
W roku szkolnym 2019/2020 świetlica szkolna czynna jest
w godz.: 6.30 – 16.30
Wychowawcy świetlicy szkolnej:
mgr Elżbieta Borówka
mgr Jacek Derwisz
mgr Krystyna Białas
mgr Katarzyna Doroz - kierownik świetlicy
W roku szkolnym 2017/2018 świetlica szkolna czynna jest
w godz.: 7.00 – 16.30
Wychowawcy świetlicy szkolnej:
mgr Elżbieta Borówka
mgr Jacek Derwisz
mgr Krystyna Białas
mgr Katarzyna Doroz - kierownik świetlicy
KONKURS "AKTYWNY ŚWIETLIK"
W dniu 9 lutego 2017 roku w naszej świetlicy podsumowaliśmy kolejny etap konkursu "Aktywny Świetlik".
Laureaci zostali nagrodzeni drobnymi upominkami i wielkimi brawami.
Gratulujemy!!!
Konkurs trwa. Czekamy na kolejnych laureatów!!!
Jak spędzamy czas w świetlicy szkolnej?
Nasza świetlica to miejsce, gdzie każdy uczeń może znaleźć coś ciekawego dla siebie. Czas spędzany w świetlicy szkolnej może być wykorzystany w różnorodny sposób, zgodnie z potrzebami i zainteresowaniami wychowanków. Organizowane zajęcia (plastyczne, rekreacyjno – ruchowe, czytelnicze, dydaktyczne) korzystnie wpływają na właściwy rozwój dzieci. W czasie zajęć świetlicowych, obok działań ukierunkowanych na wszechstronny i harmonijny rozwój dziecka, stwarzane są także możliwości do swobodnej zabawy, zgodnie z indywidualnym wyborem i upodobaniami uczniów. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ zabawa jest ważną formą aktywności dzieci w młodszym wieku szkolnym, pozwala na odreagowanie powstałych napięć, rozwój wyobraźni, umiejętności przyjaznego komunikowania się i współdziałania w grupie. Dzieci mają satysfakcję z tego, że samodzielnie podejmują decyzje o wyborze formy swojej zabawy (np.: grają w gry planszowe, komputerowe, bawią się klockami, kolorują ilustracje, bawią się w zabawy tematyczne itp.). Zabawy dowolne sprawiają dzieciom wiele radości, pozwalają na wzrost ich samooceny i poczucia własnej wartości, co ma też bezpośredni wpływ na atmosferę panującą w naszej świetlicy, gdzie dzieci chętnie przychodzą i czują się bardzo dobrze.
A oto przykłady naszych zabaw: